Tangentially Speaking Fans: Meet Here
Please introduce yourself in your regional (country/state/city) forum. Tell us a little about yourself. If no regional forum exists for you, just message Administrators and we will happily add one for you.
If you are using a mobile device, you will need to use "Desktop" mode in order to register.

You are not logged in. Would you like to login or register?

5/01/2025 1:40 am  #1

Missä on oikeasti luotettava rakkaushoroskooppi?

Tulin ekaa kertaa ajatelleeksi, että olisi kiva kurkata vähän rakkaushoroskooppeja – ihan vaan uteliaisuudesta ja huvin vuoksi. Mutta siis... netti on täynnä kaikenlaista ja nyt mietin, että mistä ihmeestä voi löytää oikeasti luotettavan ja vähän syvällisemmän rakkaushoroskoopin? Sellaisen, joka ei vaan toista samoja yleisiä juttuja kaikille merkeille. Onko teillä suosituksia? Joku paikka tai tyyppi, joka oikeasti osaa asiansa? 

5/01/2025 1:59 am  #2

Re: Missä on oikeasti luotettava rakkaushoroskooppi?

Olen aina ollut utelias horoskooppien suhteen, mutta vasta viime aikoina innostuin syventymään kunnolla rakkaushoroskooppeihin  ja yhteensopivuuksiin. Latasin sovelluksen, jossa oli ilmaisia testejä ja luonneanalyyseja – ja pakko sanoa, että moni osui hämmästyttävän oikeaan! Minä olen Neitsyt ja puolisoni on Härkä, ja testin mukaan meillä on erinomainen yhteensopivuus, erityisesti kommunikaation ja luotettavuuden alueella. Testissä oli myös hauska osio, jossa vertailtiin astrologiaa ja numerologiaa – meidän nimien numerotkin sopivat yhteen! Suosittelen lämpimästi kokeilemaan rakkaushoroskooppia, vaikka vain huvin vuoksi. Se voi avata silmät siihen, miten erilaiset persoonallisuudet toimivat yhdessä. Ei tarvitse ottaa kaikkea kirjaimellisesti, mutta hyvänä keskustelunavaajana tai parisuhteen vahvistajana se toimii yllättävän hyvin. Ilmaiset rakkausennusteet ovat sekä viihdyttäviä että ajatuksia herättäviä!  

Board footera