Tulin ekaa kertaa ajatelleeksi, että olisi kiva kurkata vähän rakkaushoroskooppeja – ihan vaan uteliaisuudesta ja huvin vuoksi. Mutta siis... netti on täynnä kaikenlaista ja nyt mietin, että mistä ihmeestä voi löytää oikeasti luotettavan ja vähän syvällisemmän rakkaushoroskoopin? Sellaisen, joka ei vaan toista samoja yleisiä juttuja kaikille merkeille. Onko teillä suosituksia? Joku paikka tai tyyppi, joka oikeasti osaa asiansa?
Olen aina ollut utelias horoskooppien suhteen, mutta vasta viime aikoina innostuin syventymään kunnolla rakkaushoroskooppeihin ja yhteensopivuuksiin. Latasin sovelluksen, jossa oli ilmaisia testejä ja luonneanalyyseja – ja pakko sanoa, että moni osui hämmästyttävän oikeaan! Minä olen Neitsyt ja puolisoni on Härkä, ja testin mukaan meillä on erinomainen yhteensopivuus, erityisesti kommunikaation ja luotettavuuden alueella. Testissä oli myös hauska osio, jossa vertailtiin astrologiaa ja numerologiaa – meidän nimien numerotkin sopivat yhteen! Suosittelen lämpimästi kokeilemaan rakkaushoroskooppia, vaikka vain huvin vuoksi. Se voi avata silmät siihen, miten erilaiset persoonallisuudet toimivat yhdessä. Ei tarvitse ottaa kaikkea kirjaimellisesti, mutta hyvänä keskustelunavaajana tai parisuhteen vahvistajana se toimii yllättävän hyvin. Ilmaiset rakkausennusteet ovat sekä viihdyttäviä että ajatuksia herättäviä!